1. dubna bude oficiálně zahájena, každoroční osvětová kampaň Britské asociace vapingového průmyslu (UKVIA) VApril 2022. Tato kampaň si dala za úkol, vzdělávat kuřáky po celém světě a poskytnout jim relevantní informace o elektronických cigaretách, aby se mohli objektivně rozhodnout, zda je to pro ně ta správná cesta, jak přestat kouřit.
VApril 2022 opět přichází
Letos se vše konečně po dvou letech vrací k normálu, kdy byla kampaň pouze online. Iniciativa VApril 2022, nyní mezinárodně uznávaná, letos opět naváže spolupráci, se specializovanými prodejnami, výrobci a obchodními asociacemi po celém světě.
Dnes je jen ve Spojeném království více než 3 miliony vaperů, kteří byli bývalými kuřáky. Podle průzkumu téměř 2 000 dospělých kuřáků uvedlo to, že je ovlivnila právě kampaň VApril k tomu, aby přešli na vaping.
Kuřáci mohou navštívit speciální webovou stránku kampaně VApril, https://www.vapril.org/, která poskytuje průvodce „ Make the Switch “, který jim pomůže úspěšně přejít na elektronické cigarety a tím se zbavit svého kuřáckého zlozvyku, což mnozí z nich chtějí a pokouší se o to i mnoho let.
Nejdůležitější částí kampaně je to, že během VAprilu mohou kuřáci navštěvovat maloobchodní prodejny po celém Spojeném království a využít odborné poradenství v obchodech k tomu, jak přestat kouřit prostřednictvím elektronických cigaret.
John Dunne, generální ředitel UKVIA, říká:
Z Public Health England víme, že elektronické cigarety jsou nejméně o 95 % méně škodlivé než kouření, a za posledních 18 měsíců jsme zaznamenali masivní vlnu podpory ze strany lékařského a politického světa, což podtrhuje to, že elektronické cigarety se stávají životně důležitým nástrojem, který pomáhá lidem přestat kouřit a tak prospívá celkovému zdraví národa.
Jsme neochvějní a odhodlaní v našem poslání a odhodlání dát kuřákům skutečnou možnost volby, opírající se o VApril 2022 a jsme vděční za obrovskou podporu, kterou dostáváme od maloobchodních prodejen elektronických cigaret a dalších podniků po celé Velké Británii a také od asociací vapingu po celém světě.
Kampaň VApril se na sociálních sítích zaměří na kuřáky, kteří hledají odbornou radu, když chtějí přestat prostřednictvím vapingu. V kampani se představí kuřáci, kteří se stali vapery, kteří budou mluvit o svých zkušenostech a příbězích, které je přivedli k elektronickým cigaretám. Tito skuteční lidé společně vytvořili průvodce o pěti krocích, jak úspěšně skoncovat s cigaretami pomocí vapingu. Dále nám experti z lékařského prostředí uvedou na pravou míru nejčastější obavy z vapingu, které u lidí vyvolávají hlavně dezinformace, často zveřejněné v médiích.
Doug Mutter je ředitelem VPZ, největšího nezávislého řetězce prodejen elektronických cigaret ve Spojeném království, je zároveň členem UKVIA, řekl:
Co je opravdu pozoruhodné, je to, že to byl právě soukromý sektor v podobě mnoha malých specializovaných prodejen elektronických cigaret, které nabídly odborné vedení a podporu kuřákům, najít nejlepší způsob, jak se vzdát cigaret prostřednictvím vapingu.
VApril se stal vlajkovou lodí odvětví elektronických cigaret a vede nás k tomu abychom se spojili a ukázali naši jednotu a sounáležitost, pokud jde o obhajobu elektronických cigaret.
Zdroj : VApril 2022